top of page
חיפוש

3 טיפים לשמירה על הקריירה שלכם

בואו נדבר על טיפול עצמי בתור מעצבי שיער. כמו שכולנו יודעים, עיצוב שיער גובה את מחירו מהגוף שלנו.

הימים והשעות הארוכות שאתם מבלים בעמידה באותה תנוחה, או בהתרוצצות מתמדת במספרה, איפה יש לכם זמן לחשוב על עצמכם? במיוחד כשהפוקוס העיקרי הוא הלקוח...

אז אנחנו כאן כדי להגיד לכם לעצור את כל מה שאתם עושים ולהתחיל להקשיב לגוף שלכם. אם אתם באמת אוהבים את הקריירה שלכם, תתחילו לשים לב וליישם את הטיפים הטובים ביותר שריכזנו לכם כאן.

טיפ מס' 1.

הכי ברור ועם זאת קל לשכוח - מיקום הגוף שלכם. המקום שבו אתם מציבים את הגוף שלכם הוא הכל. כי בואו נודה בזה, זה כל כך קל ליצור הרגלים רעים, כמו התכווצויות בזמן חיתוך השיער או מריחת צבע וייבוש השיער. כדי לנסות למנוע כאבים בכתפיים, בגב או בצוואר, הקפידו תמיד למקם את הגוף מול העבודה.


תנצלו את הכסא עליו יושב הלקוח, תכוונו אותו, תעלו ותנמיכו כך שהגובה יהיה לפי הראייה. אופציה שנייה היא לשבת על שרפרף עם גב ישר כך שראש הלקוח יהיה בגובה העיניים שלכם ותמנעו מלהתכופף.


טיפ מס' 2.

עבדו עם כלים נוחים, נשמע די שחור ולבן נכון? אבל לא לכולם, וזה המקום שבו כל ה"נסה לפני שאתה קונה" יכול לבוא לידי ביטוי כדי לתת לך מושג על משקל ונוחות.

אם הכלים שלך לא נוחים לשימוש, סביר להניח שתפתח פציעה וגרוע מזה היא תהפוך לפציעת מאמץ חוזרת.

ככל שהכלי קל יותר, הוא טוב יותר עבורכם. מייבשי שיער לדוגמא מגיעים עם מנוע קל בהרבה, מה שהופך אותם לקלים יותר, ומפחית את הכובד על פרק כף היד/יד/זרוע שלך. כלי נוסף שיש לקחת בחשבון הוא המספריים שלכם. מציאת זוג המספריים המתאים לידיים שלכם יעזור במיקום האצבעות ונוחות פרק כף היד בזמן החיתוך, מה שיעזור למנוע פציעות בעתיד.

טיפ מספר 3.

הבסיס של הבסיס - מים. איך לא מדברים על זה מספיק? זה אחד הטיפים הכי חשובים. הקפידו תמיד שיהיה לכם בקבוק מים בהישג יד. התייבשות יכולה לקרות בקלות, במיוחד במספרות ממוזגות וגם בהתחשב בזה שאתם מדברים כל כך הרבה עם הלקוחות במהלך היום. אז תרוצו קצת יותר לשירותים אבל לפחות תמנעו מכאבי ראש.

עכשיו החלק הקשה - אוכל. לא תמיד יש זמן לעשות הפסקה ובאמת לשבת לאכול, אבל זה כל כך חשוב לאכול לאורך כל היום, גם אם זה רק חטיפים. כי לעבוד על בטן ריקה ישפיע לא רק על העבודה שלכם, אלא גם במצב הרוח שלכם.


אז שמרו על המים והחטיפים בהישג יד תמידי, ותגנבו שלוקים וביסים בין לבין.

שורה תחתונה,

יש לנו את 3 הטיפים הטובים ביותר בשביל שתוכלו לשמור על עצמכם בזמן העבודה.

וחשוב לזכור שעיצוב שיער זה לא רק עבודה, זה אורח חיים.

75 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page