top of page
חיפוש

איך תפחיתו דלקות בגידים?

דלקות בגידים זה אחד הדברים הנפוצים שספרים סובלים מהם.

המספריים הם החלק העיקרי מהמקצוע וספרים צריכים להיות מסוגלים לגזור כמעט כל תספורת רק עם המספריים שלהם, במינימום מאמץ.

אז איך תדעו אם המספריים שלכם מתאימים לכם, ואיך תבחרו את זוג המספריים הבאים שלכם?


נתחיל מלהסתכל על האנטומיה של המספריים.

להבים

זוג מספריים מורכב משני להבים, להב נייח ולהב נע. אם אתם מזיזים את שני הלהבים בו זמנית אתם חותכים בצורה לא נכונה. הלהב הנע מחובר לידית עם טבעת האגודל עליה.


הלהב הנייח מחובר לטבעת האצבע, שבדרך כלל יש לה משענת אצבע מבצבצת ממנה. את טבעת האצבע יש להניח מעל הקמיצה, כשהזרת מונחת על משענת האצבע. האגודל צריך לעבור דרך טבעת האגודל.


כשאתם גוזרים, עדיף שהטבעות לא יעברו יותר מהמפרק הראשון על הקמיצה, ובחצי הדרך לפרק האגודל. הלהב הנייח צריך להיות הלהב בחלק העליון, והלהב הנע בחלק התחתון. בעת ביצוע פעולת חיתוך הלהב הנע צריך להיות הלהב היחיד שזז והלהב הנייח צריך להיות מועד.

קצוות

קצוות המספריים הם הקצה של המספריים ומשמשים בין היתר לחיתוך מדויק, חיתוך נקודתי.

ישנם סוגים שונים של להבים כשזה מגיע למספריים לחיתוך שיער, אבל היחידים שחשובים הם להבים קמורים.


מהם להבים קמורים? הם להבים בעלי קצה מעוגל ללא שום שיפוע. כשתסתכלו על מספרי מטבח זולים תבחינו שיש בהם שיפוע, ירידה מרובעת קשה ככל שתגיעו לקצה החיתוך. אלה נקראים מספריים משופעים, ובעוד שהם חותכים קו חד, אי אפשר להחליק איתם חתך.


כאשר אתם מסתכלים על להב קמור הם חלקים עד הקצה. זה יוצר קצה שהשיער מחליק איתו, מה שהופך את החיתוך לטוב יותר, ומאפשר חיתוך כיווני.


הסטנדרט בתעשייה לחיתוך שיער הוא להבים קמורים. אם אתם משתמשים במשהו אחר, זה יכול לעבוד טוב, אבל זה עשוי להגביל.

ידיות

כשזה מגיע לידיות יש הרבה סוגים שונים של ידיות לבחירה. בתעשייה שסובלת מדלקות בגידים, חשוב למצוא מספריים שמתאימים היטב לידך.


ידיות ישרות מסורתיות אינן נחשבות לארגונומיות, למספריים מודרניים יש ידיות מפוזרות, ידיות מנוף, ומשענות מתנדנדות לאגודל ולאצבע כדי לאפשר לידיים ולפרקי כף היד שלך מיקום טוב יותר.


לפעמים פשוט צריך ללכת עם מה שמרגיש טוב לך ולפרקי הידיים שלך.

מה שעובד בשביל אחד לא יעבוד לכולם.


לשמאליים, תמיד קנו מספריים ביד שמאל, אחרת פעולת החיתוך לא תהיה מושלמת.


פלדה

בואו נדבר שנייה פלדה ועל למה תרצו לקנות משהו איכותי. פלדה איכותית מעניקה חוד חיתוך שישמור על הקצה שלו למשך זמן ארוך יותר. אם מעולם לא הרגשת איך פלדה טובה חותכת את השיער, היא חותכת אותו כמו חמאה, האגודל שלכם לא צריך לעבוד כל כך קשה.


כשאתם עושים את זה יותר מ-1,500,000 פעמים בחייכם ורוצים לשמור על פרקי כף היד והידיים הטובות, אלו דברים שכדאי לחשוב עליהם. עם פלדה איכותית יותר אינכם צריכים להשחיז את הלהבים לעתים קרובות כל כך והמספריים יחזיקו לכם זמן רב יותר.










46 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page