top of page
חיפוש

המספריים שיתאימו לכל צורך!

כולנו יודעים שמספריים מקצועיים ואיכותיים למספרות הם החבר הכי טוב של המספרה.

עם זאת, זה יכול להיות מאוד מבלבל כשאתה צריך ללכת לקנות זוג חדש.

נוחות.

נוחות היא אחד הגורמים הגדולים ביותר שעליכם לקחת בחשבון בעת רכישת מספריים חדשים לשיער.

מעצבי שיער מבלים ברציפות את כל ימיהם בעבודה איתן והתנועה המתמדת של פרק כף היד והאצבעות יכולה להשפיע על הבריאות לאורך זמן.


בחרו מספריים שנועדו לספק לך אחיזה נוחה כך שאתם לא מפעילים יותר מדי לחץ על הידיים. אנו מציעים כלים פונקציונליים ומקצועיים העשויים עם ידיות ארגונומיות כדי להפחית את המתח על הידיים שלכם.


סגנון.

אתם גם לא צריך להקריב סגנון לנוחות. אנחנו מציעים מספריים מסוגים שונים עם אחיזה נוחה ומגוון גימורים כדי להשלים את האישיות שלכם. בחרו מתוך מגוון רחב של גימורים כגון פלדה קלאסית, זהב ורוד, שחור מט, וסגנונות מודפסים וחרוטים. הבחירה בידיים שלכם.

אריכות ימים.

סוג הפלדה שתבחרו למספריים שלכם יכול לעשות את כל ההבדל בעולם שכן הוא קובע בעיקר את עמידות הכלי. במיזוטני המספריים מיוצרים עם הפלדות האיכותיות ביותר בעולם. הם עשויים מפלדה יפנית, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים בידיעה שההשקעה שלכם תחזיק מעמד זמן רב, עם טיפול ושימוש נאותים.


מספריים ביד שמאל.

ספרים שמאליים צריכים להשתמש בכלים מקצועיים שתוכננו במיוחד למטרה זו. שימוש בזוג מספריים רגיל לא יעניק לכם את השליטה והדיוק הטובים ביותר שאתם צריכים בעת חיתוך שיער.

אתם צריכים מספריים בעלי להבים הפוכים כך שהלהב העליון יהיה בצד שמאל כדי לעזור לכם לראות את קו החיתוך שלכם בצורה ברורה יותר.


מספריים מסתובבים.

אנו מציעים גם מספריים מסתובבים המיועדים להיות ארגונומיות. יש להם טבעת אגודל מסתובבת, המספקת יותר נוחות ומקלה על לחץ הידיים, הגב והכתפיים. עם ידיות אחיזה נוחות וסוגים שונים של זוויות זמינות, הידיים שלכם יודו לעם מאוחר יותר על המעבר למספריים מסתובבות.

מספריים למרקם.

למספריים דקים יותר יש בדרך כלל שיניים או חריצים בצד אחד, בעוד שהצד השני הוא להב חלק.

הם נהדרים למרקם ולהוסיף יותר נפח לשיער.

153 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page