top of page
חיפוש

המדריך המלא לניקוי המספריים שלכם!

עודכן: 22 בינו׳ 2023

למה חשוב לנקות את המספריים?

יש לנקות את המספריים בסוף כל יום, לפני שמכניסים אותם לקייס שלהם ללילה. אם גזרתם שיער מסולסל, שיער צבוע או שיער ספוג בכלור, כדאי לנגב את הלהבים באלכוהול ולייבש אותם לאחר החיתוך. כימיקלים מסוג זה יכולים לקהות את הלהבים. שיער ולכלוך שנותרו על המספריים עלולים לגרום להחלדה.


מיקדנו לכם כאן את השאלות הנפוצות ביותר בנושא הזה, והוספנו לכם טיפים שיעזרו לשמור על חיי המספריים שלכם.


איך לנקות את המספריים?

נקו את המספריים במגבת לחה או מטלית כביסה והסירו תחילה את כל הלכלוך.

שפשפו עם מעט אלכוהול את הלהבים קלות, השאירו לייבוש חלקי למשך חמש דקות, נגבו שוב את הלהבים עם מגבת נייר והסירו את כל הלחות שנותרה.

היזהרו שלא לחתוך את עצמכם!


באיזו תדירות עליי לשמן את המספריים?

לפחות פעם בשבוע, עליכם לשמן את המספריים שלך בנקודת הציר.


למה צריך קייס למספריים?

לאחר ניקוי, ייבוש, חיטוי ושימון, אחסון המספריים בצורה שתשמור עליהם מוגנים ויבשים, יאריך גם את חיי השימוש שלהם וישמור על הביצועים והטיפול בהם. מומלץ לאחסן את המספריים במארז מגן, עם בטנה רכה וסופגת שתעזור לשמור על המספריים מפני לחות וגורמים סביבתיים. ובכלל עדיף לאחסן את המספריים שלכם בקייס בכל פעם שהם לא בידיים שלכם. זה ימנע מלקוחות ומסטייליסטים אחרים "להשאיל" את המספריים שלך.



בממוצע, באיזו תדירות יש להשחיז או לטפל במספריים?

אנו ממליצים לטפל בכל המספריים בהם אתם משתמשים על בסיס קבוע לפחות פעם בשנה. יש לנקות ולהשחיז אותם, גם אם הם עדיין חדים באותה שנה. אם רכשתם מספריים באיכות ירודה יותר, ייתכן שיהיה צורך להשחיז אותן עד 4 פעמים בשנה. זכרו, ככל שיש צורך לחדד אותם יותר פעמים, כך יקוצרו החיים שלהם ותצטרכו לשלם עבורם יותר כסף.

כמה זמן המספריים צריכים להחזיק מעמד?

אם תבחרו בקפידה את המספריים שלכם ותטפלו בהם כראוי, הם ישרתו אתכם בנוחות למשך שנים רבות. המחיר הוא לא תמיד הגורם הקובע. ישנן חברות רבות שמוכרות מספריים במחירים גבוהים, אך אינן מיוצרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר או בפלדות האיכותיות ביותר. את המספריים האלו תצטרכו להשחיז 3 עד 4 פעמים בשנה, והם עשויים להחזיק מעמד רק 4 עד 5 שנים, במקום 12 עד 15 שנים כפי שמספריים באיכות טובה אמורים להחזיק.





למה חשוב לבחור מחדד טוב כדי להשחיז את המספריים?

אם רכשתם מספריים באיכות בינונית עד טובה, ואם אתם מקפידים ושומרים עליהם נקיים, הם אמורים להחזיק שנים רבות. אבל אם המחדד שאתם משתמשים בו לא משחיז אותם נכון ומוריד יותר מדי מתכת, הם לא יחתכו טוב ותאבדו שנות חיים על הגזירה.




הטיפים שלנו

היזהרו במהלך השימוש במספריים.

זריקת המספריים בחוזקה על השיש או הפלה בטעות על הרצפה עלולה לגרום לנזק ליישור הלהבים וכן לקהות את קצה החיתוך של הלהבים. אם המספריים ניזוקים או נקרעים בעת נפילה, יהיה צורך לטפל ולתקן אותם.


חשוב גם שלא תיתנו לאחרים להשתמש במספריים שלכם. מספרי תספורת יקרים מאוד, ומעוצבים עם מטרה מאוד ספציפית. אין להשתמש בהם עבור יישומים יומיומיים. לעולם אל תשתמשו במספריים כדי לחתוך נייר אריזה, לפתוח שקית צ'יפס וכו'.


השחזה מקצועית בלבד.

כשמספרי תספורת הופכים לקהים, חשוב להשחיז אותם על ידי מחדד גזירה או חברת השחזה מקצועית.

השחזה מקצועית תגרום לכך שמספרי התספורת יחודדו כראוי, תוך שימוש בכלים וטכניקות שלא יפגעו במספריים.

מעקב אחר הטיפים האלה יעזור לגרום למספריים שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר ולספק תספורות קלות, נוחות, מדויקות ובמינימום מאמץ.

68 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page