top of page
חיפוש

מדוע קשיחות הפלדה חשובה במספריים לשיער

כדי להבין מדוע קשיחות פלדה מספריים חשובה במספריים לחיתוך שיער, אנחנו חושבים שחשוב לדעת מה בעצם המשמעות של קשיחות פלדת מספריים.

כאשר מבינים את קשיחות פלדת המספריים חשוב גם להבין אילו סוגים קיימים ומה מסווג כאיכותי או זול. גם הבנה איזה סוג של פלדת מספריים, בין אם זו תהיה פלדה יפנית או נירוסטה גרמנית.

מהי קשיחות פלדה

קשיחות פלדה פירושה איכות הפלדה במספריים שלך, שיכולה גם לקבוע את עלות הגזירה. קשיחות פלדה גבוהה יותר פירושה שהפלדה איכותית יותר, שומרת על גזירת קצה טובה יותר, חזקה ועמידה יותר.


כאשר קשיחות הפלדה נמוכה יותר פירושה שהפלדה רכה, נוטה להישבר בקלות כשהמספריים נופלים או פשוט פלדה באיכות נמוכה יותר וזולה יותר.


החל מדרגת פלדה 440c ומעלה זוהי פלדה יפנית יקרה והדרגה הנפוצה ביותר של פלדה יפנית.


פלדה קשה או רכה

כאשר מייצרים מספריים הם למעשה מורכבים ממגוון רחב של פלדות ולא רק מפלדת אל חלד אחת, הסיבה לכך היא שכל סוג של חומר משחק תפקיד משלו.


קשיחות פלדה גבוהה היא טובה ברוב המקרים מהסיבה שדיוק הגזירה יחזיק מעמד לאורך זמן רב, אבל פלדת אל חלד קשה יותר אינה אידיאלית עבור חיתוך השיער, שכן פלדה זו צריכה להיות רכה יותר כדי שהשיער יחליק תוך כדי החיתוך.

פלדה יפנית

פלדת אל חלד יפנית ידועה בהיותה מפלדת המספריים הטובה ביותר בעולם, לא רק הפלדה הטובה ביותר למספרי שיער אלא גם הפלדה האיכותית הטובה ביותר לסכיני שפים.


פלדה יפנית היא הפלדה האיכותית והוותיקה ביותר בעולם למספריים לחיתוך שיער.


אם אתם רוכשים כל סוג של מספריים מפלדה יפנית, זה תמיד הימור בטוח שתקבלו מספריים באיכות מעולה, ללא קשר למחיר.

38 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page