top of page
חיפוש

מספריים תעשו סיבוב שנראה אתכם

מדוע נוצרו מספריים מסתובבים? מה ההייפ הגדול סביבם? ואיך הם בכלל עוזרים לחתוך שיער?

מספריים עם חורי אצבעות מסתובבים.

המספריים תוכננו עבור המספרות בעיקר.

הספרים מתמודדים לעיתים קרובות עם פציעות תנועה חוזרות ונשנות או תסמונת התעלה הקרפלית (CTS). בעת חיתוך שיער, חיוני לחלוטין שלמעצב יהיו מספריים נוחים כדי למנוע התפתחות של בעיות בריאותיות כמו RSI (פציעת מאמץ חוזרת) או התעלה הקרפלית.

המספריים המסתובבים מעוצבים כמספריים ארגונומיים למעצבים כדי לא רק להגביר את הניידות, אלא גם לספק הקלה מכל כאב בפרק כף היד, אצבע ו/או כתף. לא רק זה אלא שהם גם יספקו מגוון רחב של זוויות חיתוך חדשות שבתקווה יפחיתו את תופעות הלוואי הפיזיות של חיתוך שיער לטווח ארוך.

אבל איך זה אפשרי אתם שואלים? ובכן, זה קל - זה בגלל חורי האצבעות שתוכננו לסיבוב מלא של 360° כדי לאפשר לידיים, לאצבעות ולאגודל להיות במצב הכי נוח שאפשר בזמן החיתוך. ברגע שהאגודל שלכם ממוקם בטבעת האגודל ומוצא את מיקומו סביר להניח שתהיה לו תנועה קטנה כדי לאפשר את התנועה הפתוחה והסגורה של היד.

לא רק לטבעת האגודל יש את היכולת הזו אלא גם לחור הקמיצה.


מספריים ללא חורי אצבעות מסתובבים.

מספריים אלו הם כנראה מה שהמספרה או הספר הממוצעים מכירים יותר. הם בהחלט לא מספריים בסגנון

מסתובב, יש להם פשוט חור אגודל במיקום קבוע ולא חור אגודל מסתובב או חור אצבע או כל דבר הקשור

למספריים מסתובבים. אז עבור הספר המסורתי ללא מצבים בריאותיים בסיסיים, מספריים סטנדרטיים לחיתוך שיער הם בסדר לשימוש.


מספריים ללא חורי אצבעות מסתובבים יכולים לפעמים לגרום ליד שלכם להיות בתנוחות לא נוחות, מה שעלול להוביל לבעיות בריאותיות כמו RSI או התעלה הקרפלית. אם אתם לא רוצים לנסות מספריים עם חורי אצבעות מסתובבים, תצטרכו לשקול זוויות ספציפיות בזמן חיתוך השיער כדי להקל על כל כאב לא רצוי.





59 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page